Gwarantujemy, że dostęp do serwerów będzie niezakłócony przez minimum 99,5% czasu w cyklu rocznym (maksymalna łączna przerwa w ciągu roku kalendarzowego to 43 godziny i 40 minut) oraz minimum 99% w cyklu miesięcznym (maksymalna łączna przerwa w ciągu miesiąca kalendarzowego to 7 godzin i 20 minut).
Przekroczenie powyższych wartości daje prawo klientowi do przedłużenia ważności wykupionej usługi o 6 godzin za każdą rozpoczętą godzinę ponad w/w limity.
Ogólne zasady mierzenia przerw w dostępie do serwerów:
1. Dostęp do serwera mierzony jest jednocześnie z 3 punktów na świecie. Niedostępność usługi jest uznawana tylko wtedy, gdy zgłoszą to na raz wszystkie lokalizacje. 2. W przypadku awarii konta klienta (przy działającym serwerze) wynikłej z naszej winy, moment rozpoczęcia usterki liczony jest od pisemnego zgłoszenia klienta (przez system HelpDesk). 3. Dla powyższych limitów nie zaliczają się przerwy niezależne od nas, takie jak: kataklizmy, strajki, niedostępność lub przerwanie usług telekomunikacyjnych, złe działanie oprogramowania i sprzętu, czy braki w dostawach energii elektrycznej. 4. Zwroty nie są przyznane w przypadku, gdy brak dostępności do serwerów spowodowany jest planowanymi pracami konserwacyjnymi.
Uwaga - udzielenie rekompensaty o której mowa powyżej nie zwalnia klienta z obowiązku terminowego opłacania opłat abonamentowych.
|