Jesteś tutaj: Strona Główna > Baza Wiedzy > Regulamin > Polityka Jakości


Polityka Jakości

Aby zachować możliwie najwyższą jakość usług hostingowych, firma GVT sp. z o.o. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo (zwana dalej 8p.pl), z dniem 01.03.2006 roku (z późniejszymi zmianami 10.10.2007 r.) wprowadza politykę jakości wobec klienta, która określa co następuje:

- Postanowienia ogólne

Niniejsza polityka jakości jest zgodna i zintegrowana z regulaminem świadczenia usług 8p.pl i ma za zadanie chronić dane użytkowników oraz serwery firmowe przed awariami, zbyt dużym obciążeniem i innymi problemami natury technicznej. Określa ona również szczegóły okresu próbnego, wykonywania kopii zapasowych i wsparcia technicznego oraz definiuje pojęcie spamu.

- Okres próbny

8p.pl daje możliwość 10-dniowych testów serwera. W trakcie tego okresu, klient może korzystać w pełni z konta. W każdym momencie klient może zrezygnować z świadczonych usług bez podawania przyczyny. W takim wypadku następuje całkowity zwrot kosztów. W przypadku, gdy klientem 8p.pl jest firma, konieczne jest wcześniejsze podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Okres próbny nie dotyczy serwerów dedykowanych.

- Kopie bezpieczeństwa

Klient, który korzysta z usług 8p.pl zobowiązuje się do wykonywania regularnych kopii bezpieczeństwa swojego konta (swoich danych). Dodatkowo, jednak w ramach usługi niegwarantowanej, 8p.pl jednego losowego dnia tygodnia wykonuje pełny backup wszystkich kont klientów. Pliki kopii zapasowej przechowywane są na oddzielnym dysku. 8p.pl zastrzega sobie prawo do niewykonywania kopii bezpieczeństwa, gdy na koncie klienta znajduje się więcej jak 20 tysięcy plików (maksymalna ilość plików na koncie to 50 000).

- Wsparcie techniczne

8p.pl zobowiązuje się do świadczenia klientowi podstawowej pomocy technicznej, w której skład wchodzi pomoc przy korzystaniu z cPanelu, przenoszeniu domen itp. Maksymalny czas odpowiedzi na przesłane zgłoszenie przez Help Desk to 48 godzin. 8p.pl nie zapewnia bezpłatnej pomocy przy obsłudze, konfiguracji i instalacji skryptów oraz baz danych.

- Obciążenie maszyn, zużycie zasobów

W trosce o prawidłową pracę serwerów, 8p.pl zastrzega sobie prawo do zablokowania konta w przypadku, gdy jego używanie wiąże się ze zbyt dużym zużyciem zasobów maszyny. Dotyczy to w szczególności procentowej mocy procesora i pamięci operacyjnej. 8p.pl ustala, że klient, który dokonał zakupu jednego z planu taryfowego: START, OPTIMUM, BIG, MAXIMUM nie może przekroczyć średniego dziennego zużycia: 3% procesora (rdzenia) oraz 2% pamięci RAM, a także chwilowego zużycia (tzw. procesu): 20% procesora i 10% pamięci RAM. Zabronione jest także używanie skryptów spamujących i takich, które mogą być poddawane regularnemu spamowaniu oraz innym atakom. W przypadku wykrycia takiego nadużycia, 8p.pl - zgodnie z obowiązującym regulaminem - zastrzega sobie prawo do blokady konta na czas nieokreślony. Istnieje możliwość ponownego włączenia konta, ale tylko pod warunkiem, że klient zobowiąże się do natychmiastowego usunięcia przyczyn obciążenia.

- Awarie i problemy techniczne

8p.pl dokłada wszelkich starań, aby serwery działały bezproblemowo, a czas dostępności usługi (tzw. uptime) był jak najwyższy. 8p.pl nie bierze odpowiedzialności za przerwy w dostępie do usług, gdy przyczyną są ataki DDoS (na infrastrukturę), DoS (na skrypt) lub gdy uszkodzeniu ulegnie podzespół mechaniczny (dysk twardy, procesor itp.). W przypadkach wystąpienia w/w problemów technicznych, 8p.pl dokłada wszelkich starań, ażeby czas powrotu do pełnej sprawności był jak najszybszy. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, że na żaden z w/w czynników 8p.pl nie ma bezpośredniego wpływu.

- Ograniczenia

Hosting to usługa polegająca na korzystaniu z określonych zasobów serwera przez pewną licznę osób (klientów). Ustala się więc, że: maksylana ilość wykonanych zadań przez harmonogram zadań (Cron Tab) w ciągu doby: 100; maksymalny czas trwania procesu: 15 sekund; maksymalna ilość jednoczesnych procesów: 3; maksymalna ilość jednoczesnych połączeń MySQL: 2; maksymalna ilość zapytań w ciągu godziny MySQL: 10 000; maksymalna wielkość bazy danych MySQL: 100MB; jednoczesna ilość otwartych sesji FTP użytkownika: 2; maksymalna ilość jednoczesnych połączeń POP3/SMTP/IMAP: 2; maksymalna wielkość listu e-mail: 10MB.

- Spam i obciążenie serwerów pocztowych

8p.pl ustala także, że zabronione jest wysyłanie więcej jak 500 listów na dobę przez klienta (8p.pl ustanawia limit na przesłanie maksymalnie 100 listów na godzinę). Zabronione jest także zbytnie przeciążenie serwera pocztowego. W przypadku wykrycia takiego działania, konto klienta blokowane jest bezterminowo. Za spam uznaje się także oferty reklamowe przesyłane do nadawców bez ich zgody.

 



Czy ta informacja była pomocna?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych

Drukuj Drukuj

Czytaj też
Pol (Czytaj: 161)
Gwarancja SLA (Czytaj: 10643)
Regulamin (Czytaj: 13467)
O nas (Czytaj: 3515)

Szybka nawigacja
Logowanie klienta

E-mail

Hasło

Pamiętaj mnie

Na górę

Polub nas na Facebooku aby otrzymywać aktualności z życia 8p.pl
2014 © Hosting 8p.pl.